English

تاثیر بالای نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه در افزایش صادرات

مسئول نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه گفت: استقرار 140 واحد تولیدی استان قم در این نمایشگاه موجب به وجود آمدن یک ظرفیت بسیار مناسب برای معرفی محصولات بومی استان قم شده است.

تاثیر بالای نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه در افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری موج قم، زهرا اسحاقی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه که به همت اتاق بازرگانی قم انجام شد، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور صنایع مختلف استان قم به مدت 4 ماه است که دایر گردیده، اظهار کرد: در استان قم دو هزار و 700 واحد تولیدی فعالیت دارند که تلاش کردیم از هرکدام صنفی یک نماینده در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت لازم برای حضور نمایندگان بیشتری از اصناف نیستیم، خاطرنشان کرد: در آینده به دنبال این هستیم که این نمایشگاه را با یک محیط بزرگ‌تر در اتاق بازرگانی دایر کنیم که بتوانیم از ظرفیت‌های بیش‌تری از واحدهای تولیدی استان بهره‌مند شویم.

مسئول نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه با اشاره به اینکه این نمایشگاه به دستور بهرام سرمست استاندار وقت راه‌اندازی شد، عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف از تشکیل نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان قم به تجار و وزرا است که به شهر مقدس قم سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون این طرح در چندین استان کشور با الگوگیری از قم اجرا شده است، تصریح کرد: نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه با هدف ایجاد ارتباط موثر میان زنجیره تامین استان قم از ابتدای بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

اسحاقی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه افزایش توسعه و صادرات محصولات استان قم اولویت دارد، یادآور شد: استان قم دارای جاذبه‌های بسیاری است و در طول سال همزمان با مناسبت‌های مختلف میزبان افرادی از کشورهای همسایه است و علت برقراری این نمایشگاه در شهرک شکوهیه شناخته شده بودن این شهرک و در ادامه تمرکز واحدهای تولیدی در شهرک شکوهیه است.

وی با بیان اینکه افرادی که برای صادرات و یا مواد اولیه نیازمند محصولات هستند به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: متاسفانه در خود استان قم نیز واحدهای تولیدی نسبت به یکدیگر شناخته لازم و کافی را ندارند که یکی از اهداف این نمایشگاه برقراری ارتباط مناسب میان این کارخانه‌جات است.

مسئول نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه با اشاره به اینکه تمام محصولات نمایشگاه بومی و تولید خود استان است، بیان کرد: استان قم در زمینه محصولات کفش ماشینی، صنایع شیمیایی، چوب، معادن و ... در سطح کشور شناخته شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود 140 واحد مستقر هستند، عنوان کرد: اولویت انتخاب این واحدها استفاده از برندهای مطرح کشوری بود که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و حتی افغانستان نیز مورد اقبال قرار می‌گرفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه