English

در نه ماهه سال جاری در استان کرمانشاه،

کاهش فوت و افزایش مصدومان ناشی از حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در نه ماهه سال جاری 32 نفر(یک زن و 31 مرد) بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده و در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مورد معاینه قرار گرفتند

کاهش فوت و افزایش مصدومان ناشی از حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ابراز داشت: در نه ماهه سال جاری 32 نفر(یک زن و 31 مرد) بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده و در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مورد معاینه قرار گرفتند.این تعداد در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن (نه ماهه سال 1399) که آمار متوفیان 33 نفر(یک زن و 32 مرد) بود افزایش داشته است.

دکتر سلیم خانی ادامه داد: همچنین در نه ماهه سال جاری آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با 473 مورد (5 زن و 468 مرد ) نسبت به نه ماهه سال 1399 که 465 مورد شامل (15 زن و 450 مرد) بوده، افزایش داشته است.

وی افزود: سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می دهد و نزدیک به نیمی از تلفات را شامل می شود. در نه ماهه امسال نیز 19 نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ادامه داد: پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت با 6 فوتی، در رتبه دوم دلایل مرگ در حوادث کار قرار گرفته است؛ دلایلی همچون برق گرفتگی و سوختگی در رتبه های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه