English

جواد اعتضادی:

صدور ۱۴۲ فقره دامدار کارت به مبلغ چهار میلیارد تومان در تایباد

مدیر جهاد کشاورزی تایباد بیان کرد: دامداران واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی (سیتا) جهت درخواست برای صدور دامدار کارت اقدام کنند.

صدور ۱۴۲ فقره دامدار کارت به مبلغ چهار میلیارد تومان در تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد اعتضادی مدیر جهاد کشاورزی تایباد در خبری اعلام کرد: تاکنون ۱۴۲ فقره دامدار کارت به مبلغ چهار میلیارد تومان صادر شده است که برای اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهاده‌های دامی صورت می‌گیرد.

اعتضادی در ادامه این خبر اضافه کرد: بخشی از هزینه ‌های مورد نیاز دامداران برای خرید نهاده‌های دامی در قالب تسهیلات دامدار کارت با مبالغ ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومانی توسط بانک کشاورزی پرداخت می‌ شود که فقط برای دام‌های هویت‌دار پلاک‌کوبی‌شده اختصاص دارد.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد همچنین متذکر شد: دامداران واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی (سیتا) جهت درخواست برای صدور دامدار کارت اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: دامداران روستایی تسهیلات دامدار کارت را با بهره ۱۱ درصد و بازپرداخت یک ساله دریافت می‌کنند که در مرحله اول به دامداری‌های دارای پروانه کوچک روستایی، پروانه صنفی و فاقد پروانه اعطا می‌شود.

اعتضادی در خاتمه تاکید کرد و گفت: با توجه با افزایش قیمت نهاده‌های دامی در سال‌های اخیر و خشکسالی، تسهیلات دامدار کارت جهت کمک به دامداران و حوزه تولید محصولات دامی پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه