English

بعد از سه‌ ساعت تلاش تیم های عملیاتی:

تیم های هلال احمر سه‌جوان گمشده در دریاچه سد استقلال میناب را یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از پیدا شدن سه جوان گمشده‌ توسط تیم های امدادی هلال احمر هرمزگان در محدوده دریاچه سد استقلال میناب خبرداد.

تیم های هلال احمر سه‌جوان گمشده در دریاچه سد استقلال میناب را یافتند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت:️ ساعت ۲۴ روز ۲۷  دی، طی تماس تلفنی با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر در محدوده دریاچه سد استقلال میناب بلافاصله تیم های عملیاتی شعبه هلال‌احمر میناب با تجهیزات کامل امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: بعد از ۳ ساعت تلاش تیم های عملیاتی این جمعیت و عوامل شهرداری و آب منطقه‌ای، افراد مفقودی را در نزدیکی دریاچه سد استقلال پیدا کرده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز و در سلامت کامل به منطقه امن منتقل کردند . 

سلحشور تصریح کرد: این سه نفر ساعت ۱۰ صبح برای جمع آوری عسل از روستای برنطین شهرستان رودان به سمت رودخانه پشت سد حرکت می کنند که مورد حمله خرس قرار گرفته و پس از فرار در محاصره دریاچه سد استقلال میناب راه برگشت خودرا گم می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۲، ندای امداد و نجات هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه