English

نورالله دلخواه:

برف‌روبی ۴۸۴ کیلومتر از راه‌های شریانی استان انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بیش از ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۷ راهدارخانه استان ذخیره شده است.

برف‌روبی ۴۸۴ کیلومتر از راه‌های شریانی استان انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالله دلخواه با اشاره به تلاش عوامل راهداری و پخش ۸۸۵ تن مخلوط ماسه و نمک طی شب گذشته در جاده‌های این استان اظهار داشت: در پی بارش برف، ریزش برداری در ۴۴ مقطع از محورهای استان انجام و ۴۸۴ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

وی با بیان اینکه همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است افزود: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی در راهدارخانه‌ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

وی با اشاره به کمک‌رسانی به ۷۴۵ خودرو و ذخیره‌سازی بیش از ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در هفت راهدارخانه استان گفت: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه