English

کاهش محسوس دمای کمینه در هرمزگان/ پیش بینی تندبادهای شدید در مناطق دریایی

بنابراعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، از فردا چهارشنبه تا روزهای ابتدایی هفته آینده، کاهش محسوس دمای کمینه در غالب نقاط استان مورد انتظار است وتا پایان هفته جاری، تندباد شدید در مناطق دریایی پیش بینی می شود.

کاهش محسوس دمای کمینه در هرمزگان/ پیش بینی تندبادهای شدید در مناطق دریایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابراعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز فعالیت سامانه بارشی با شدت و ضعف در سطح استان ادامه خواهد داشت و شدت بارش در مناطق غربی و شمالی استان و همچنین مناطق شرقی خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر خواهد شد، طی این مدت تشدید بارش و وقوع تگرگ در برخی نقاط استان محتمل خواهد بود.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، طی ساعات بعدازظهر، از میزان فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی استان کاسته خواهد شد. لیکن همچنان  تا صبح روز چهارشنبه در مناطق شرقی استان شرایط بارشی مهیا خواهد بود.
گفتنی است سامانه بارشی از ظهر چهارشنبه به طور کامل از سمت شرق استان هرمزگان، خارج خواهد شد.
طبق گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز، دریا با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی مواج و از ساعات ظهر با تغییر سوی باد در خلیج فارس، وزش تندبادهای شمال غربی سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: از فردا چهارشنبه تا روزهای ابتدایی هفته آینده، کاهش محسوس دمای کمینه در غالب نقاط استان مورد انتظار است.
لازم بذکر است طی روزهای چهارشنبه تا پایان هفته جاری، تندباد شدید در مناطق دریایی پیش بینی می شود که روز جمعه  ( اول بهمن ماه) شدت باد به بیش از 65 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و سبب طوفانی شدن دریا خواهد شد.
اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور هشدار اعلام کرد: با توجه به ادامه ی بارندگی در سطح استان هرمزگان  و استان های همجوار و خطر سیلاب، همچنان از قرارگیری در حریم رودخانه ها و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود و با توجه به مواج بودن دریا، از تردد شناورهای سبک اجتناب شود و تمهیدات لازم در کلیه بنادر استان صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه