English

خالق منصوری:

معابر عمومی داخل شهر ایلام از برف و یخ پاکسازی می شود

سرپرست شهرداری ایلام گفت: به‌منظور پیشگیری از وقوع مشکلات و حوادث احتمالی ناشی از برف برای شهروندان، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

معابر عمومی داخل شهر ایلام از برف و یخ پاکسازی می شود

خالق منصوری سرپرست شهرداری ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام گفت: حدود ۳۷۰ نیروی شهرداری ایلام عملیات پاکسازی معابر عمومی داخل شهر از برف و یخ را بر عهده دارند.

منصوری با بیان اینکه شهرداری از نمک، ماسه و شن دپو شده جهت پاکسازی معابر عمومی از برف و یخ استفاده می‌کند افزود: از شهروندان تقاضا داریم از پارک وسایل نقلیه خود در پیاده روها خودداری کنند تا عملیات پاکسازی توسط نیروهای شهرداری با سهولت انجام شود.

وی با بیان اینکه امید است شهروندان همکاری لازم را با نیروهای شهرداری جهت پاکسازی معابر عمومی داشته باشند اظهار داشت: مردم می توانند در صورت بروز مشکل با شماره ۳۳۳۳۷۵۰۳ تماس حاصل کنند.

وی افزود: با توجه به اطلاعات دریافتی قبلی و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف، به‌منظور پیشگیری از وقوع مشکلات و حوادث احتمالی ناشی از برف برای شهروندان، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

منصوری در پایان با بیان اینکه مقادیر زیادی نمک و ماسه برای روان سازی معابر تدارک دیده شده گفت:  برف روبی ، یخ زدائی و بازگشائی معابر تا عادی شدن وضعیت جوی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی