English

حسن حسینی:

لازم است دولت بخش خصوصی را جدی بگیرد

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بیان کرد: امیدواریم مدیران دولتی به ویژه در حوزه اقتصادی، اقدامات ماندگاری انجام داده و بیش از کار به مردم عشق بورزند.

لازم است دولت بخش خصوصی را جدی بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن حسینی نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در سخنانی عنوان کرد: واگذاری مدیریت خودروسازی به بخش خصوصی به نفع این صنعت تمام شده و قطعا عملکرد آنها بهتر از مدیران دولتی خواهد بود و ۴۲ سال است که صنعت خودرو در کشور توسط مدیران دولتی مدیریت می شود اما این صنعت نتوانسته آنچنان که باید موفق باشد.

حسینی در ادامه اظهار کرد: هر جا که فعالان اقتصادی بخش خصوصی مدیریت دیگر حوزه های صنعتی مانند کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات ساختمانی، فولاد و غیره را برعهده گرفته اند، افتخار آفریده اند.

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران همچنین تاکید کرد: لازم است دولت بخش خصوصی را جدی بگیرد و اکنون فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی بلاتکلیف هستند و نمی دانند جایگاه آنان در تصمیمات دولتی کجا است.

وی در ادامه این سخنان متذکر شد: لازم است دولت از بخش خصوصی حمایت کند، البته ما معتقدیم که حمایت های غیرمنطقی از بخش خصوصی نیز موجب لغزش این می شود اما از بخش خصوصی که سالم کار می کند و دلش برای کشور می تپد، باید حمایت کرد.

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: مشکلی اصلی حوزه صنعت و معدن استان، نقص زیرساختها است، اگر سرمایه گذاری قصد کار در این استان را داشته باشد، زیرساختهای زمین، برق و آب برای راه اندازی یک خط تولیدی فراهم نیست لذا مسوولان استان باید برای رفع کمبود زیرساختها در این زمینه تدبیری بیندیشند.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: تشکل های بخش خصوصی خراسان رضوی بسیار توانمند هستند و از توانمندی ها و نقطه نظرات آنان برای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی استان بهره گرفت و امیدواریم مدیران دولتی به ویژه در حوزه اقتصادی، اقدامات ماندگاری انجام داده و بیش از کار به مردم عشق بورزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه