English

رئیس کل دادگستری مازندران:

موادمخدر عامل بروز بسیاری از جرائم است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: درصد بسیار بالایی از جرائم به صورت مستقیم و غیر مستقیم ناشی از مواد مخدر است اگر این آسیب حل شود بسیاری از آسیب ها کم می شوند.

موادمخدر عامل بروز بسیاری از جرائم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان موضوع اعتیاد و جرائم موادمخدر را از موضوعات مهم جلسه ذکر کرد و اظهار داشت: درصد بسیار بالایی از جرائم به صورت مستقیم و غیر مستقیم ناشی از مواد مخدر است اگر این آسیب حل شود  بسیاری از آسیب ها  کم می شوند.

وی ادامه داد: نهادها و دستگاههای بسیاری در این زمینه مسئولیت دارند و باید دست به دست هم دهیم و برای این بلای خانمان سوز چاره ای بیاندیشیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران درباره مشکلات مسکن مهر گفت: ضرورت دارد مسئولان استانی با تدبیر و هم اندیشی به مشکلات اقتصادی پیش آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند.

وی افزود: دستگاه قضائی استان طبق وظیفه ذاتی خود با جدیت برخورد با متخلفان در حوزه مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام اکبری بررسی وضعیت موالید را از دیگر مباحث جلسه ذکر کرد و گفت: پس از گزارش های رسیده مبنی بر افزایش آمار سقط جنین، دادگستری مازندران با حضور مسئولان ذیربط این شورا به این موضوع ورود کرد تا با هم اندیشی و هم افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی و راهگشایی شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر تحکیم و تعالی نهاد خانواده تصریح کرد: همه ما باید نسبت به این موضوع مهم اهتمام لازم را داشته باشیم و اگر شرایط اقتصادی، فرهنگی و اشتغال مناسب فراهم شود انگیزه برای تشکیل خانواده و فرزند آوری تقویت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه