English

امروز مسابقه تیم والیبال شهداب یزد و مریوان با حضور تماشاگران در یزد

مسابقه تیم های مقاومت شهداب یزد و راهیاب ملل مریوان یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در محل ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می شود.

امروز مسابقه تیم والیبال شهداب یزد و مریوان با حضور تماشاگران در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال، مسابقه تیم های مقاومت شهداب یزد و راهیاب ملل مریوان یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در محل ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه، اختصاصی شهداب برگزار می شود. 

با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده از سوی مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهداب یزد و مساعدت و همکاری ستاد ملی مبارزه با کرونا استان یزد، مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران فهیم و خون گرم تیم ‌والیبال شهداب یزد برای بازی روز یکشنبه همچنین تمام بازی های خانگی باقیمانده این تیم تا پایان فصل، که در «ورزشگاه اختصاصی شهداب» برگزار می شود، صادر گردید.

بر همین اساس و با توجه به ظرفیت ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد، حداکثر ۱۵۰۰ نفر (معادل ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه) از همراهان و طرفداران خون گرم تیم والیبال شهداب یزد امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

شرایط حضور تماشاگران عزیز در ورزشگاه به شرح زیر است:

ارائه کارت واکسیناسیون (دو دوز واکسن)، به همراه داشتن ماسک و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همکاری با مسئولین ورزشگاه در این امر الزامی است.

گفتنی است: این مجوز فقط برای حضور آقایان در ورزشگاه ها صادر گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه