English

علی محمدیان خبر داد:

بستری ۱۸ بیمار جدید و یک فوتی ناشی از کرونا در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته 18 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

بستری 18 بیمار جدید و یک فوتی ناشی از کرونا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی محمدیان ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 18 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت یک مورد فوتی ناشی از این بیماری وجود داشت.

وی گفت: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به 87 نفر رسید و 20بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: همچنین خوشبختانه 1۴ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدیان با اشاره به تزریق یک میلیون و 869 هزار و 525 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل گفت: از این تعداد، ۹۱۲ هزار و 308 دُز مربوط به مرحله اول، ۷۹۷ هزار و 648 دُز مربوط به مرحله دوم و ۱۵۹ هزار و 569 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت، هم‌اکنون شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه