English

جواد کریمی قدوسی:

همه شهدا فدای فرهنگ فاطمی و حسینی شدند

نماینده مردم مشهد بیان کرد: شهدا در وصیت نامه‌های خود مردم را به حفظ جمهوری اسلامی دعوت کردند و مردم باید در کنار کار‌های خود در مسیر پاسداشت فرهنگ شهدا قدم بردارند.

همه شهدا فدای فرهنگ فاطمی و حسینی شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: یکی از بهترین محافل فرهنگی کشور، مجالسی است که با یاد شهدا تشکیل می‌شود و مشابه مجالس عاشورا و روضه سید الشهدا است.

کریمی قدوسی این سخنان را در مراسم هفتمین روز خاکسپاری سردار شهید علی اکبر آخوندی در هیات رزمندگان شهر فیض آباد مه ولات ادامه داد و تاکید کرد: همه شهدا فدای فرهنگ فاطمی و حسینی شدند و حفظ فرهنگ دفاع مقدس خود فضیلتی از فضیلت‌های جهاد و دفاع مقدس است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: شهدا در وصیت نامه‌های خود مردم را به حفظ جمهوری اسلامی دعوت کردند و مردم را از انخاب از مسئولان خائن، نفوذی‌ها و منافقین بر حذر داشتند.

 وی در ادامه این سخنان یادآور شد: یکی از بهترین محافل فرهنگی کشور، مجالسی است که با یاد شهدا تشکیل می‌شود و مشابه مجالس عاشورا و روضه سید الشهدا و فاطمه زهرا (س) است.

کریمی قدوسی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم باید در کنار کار‌های خود در مسیر پاسداشت فرهنگ شهدا قدم بردارند و در مقابل دشمن، از فرهنگ بی بندوباری کوتاه نیامده و به روش‌های مختلف از ابزار و امکانات برای مقابله با دشمن استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه