English

صیدنور علیمرادی:

سیل مورموری تا کنون مصدومی نداشته است

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه تداوم بارندگی ها در طی ساعات آینده، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان همچنان در آماده باش است.

سیل مورموری تا کنون مصدومی نداشته است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، صیدنور علیمرادی اظهار داشت: در پی بارندگی های شب گذشته و در نتیجه جاری شدن سیل در بخش مورموری شهرستان آبدانان، به تمامی پایگاه‌های اورژانس این شهرستان و همچنین استان آماده باش کامل داده شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: با وجود جاری شدن سیل و خسارات وارده زیاد به برخی منازل در منطقه، بنا بر ارزیابی های میدانی و رصد گزارشات، خوشبختانه این حادثه تاکنون مصدومی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از گزارش حادثه سیل در شهرستان آبدانان و تشکیل جلسه مدیریت بحران استانداری، جهت نظارت و ارزیابی خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان آبدانان در منطقه حاضر هستیم و عملیات خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در حال انجام است.

علیمرادی در پایان گفت: با توجه به گزارشات هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها در طی ساعات آینده، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان همچنان در آماده باش کامل و ارائه خدمت به حادثه دیده های احتمالی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه