English

سید ابراهیم رئیسی؛

اولویت جذب با نیروهای بومی است

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه وظیفه ما پرداختن به عدالت است گفت: در مدیریت ها و بدنه ادارات از نیروهای کارآمد بومی استفاده شود.

اولویت جذب با نیروهای بومی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت‌ها بسیاری دارد گفت: این طرفیت ها باید را درست شناخت و در جهت رفع مشکلات استفاده کرد. 

وی با بیان اینکه درکنار دریا و تشته بودن با توجه به ظرفیت صنایع در هرمزگان قابل توجیه نیست عنوان کرد: مدیران و پژوهشگران استان باید به این موضوع بپردازند و این موضوع باید در خود استان مرتفع شود.

رئیسی با بیان اینکه در بسیاری از روستاها به برکت انقلاب آبادانی صورت گرفته است اظهارداشت: اقتصاد روستاها باید فعال شود تا مردم در روستا ماندگاری داشته باشند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بومی در استان افزود: به مدیران تاکید میکنم از مدیران بومی استفاده کنند و اولویت جذب را به نیروهای بومی اختصاص داده شود. 

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه وظیفه ما پرداختن به عدالت است گفت: در مدیریت ها و بدنه ادارات از نیروهای کارآمد بومی استفاده شود و هرمزگان استانی صنعتی، تجاری و گردشگری است، این کار باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت صیادی باید در اختیار بومیان باشد تا از آن استفاده کنند عنوان کرد: خام فروشی بدون ارزش افزوده در بندر شهید رجایی متاسفانه درحال رخ دادن است. 

رئیسی با بیان اینکه صنایع به هرشکل تلاش کنند تا جلوی خام فروشی گرفته شود اظهارداشت: کمک‌های مسئولیت های اجتماعی انجام میشود به مردم اطلاع رسانی شود. 

وی با بیان اینکه صندوق توسعه استان ها فرصت خوبی است تا استان ها دست‌شان برای انجام برخی کارها باز باشد افزود: ما نباید به سهولت اجازه دهیم اقلام سریعا قاچاق معرفی شود و نباید اینطور باشد بلکه باید کاری کنیم قاچاق کالا به حداقل برسد، باید علت آن پیدا شود. 

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه اموال تملیکی باید آخرین راه باشد و قانون برای این است که بن‌بست نداشته باشیم گفت: ما در موضوع صادرات مشکل خاصی نسبت به گذاشته نداریم و باید کاری کنیم امر صادرات و واردات تسهیل شود، کشور های که در امرصادرات و واردات موفق بودند که روال کار اداری‌شان آسان بوده است. 

وی با بیان اینکه گام های خوبی در خصوص املاک تملیکی انجام شده و این‌کار دنبال شود عنوان کرد: بهترین ناطر خود مردم و رسانه هستند و کارها پیگیری شود، اگر این وضع قابل قبول نیست ما به دنبال راه‌کار برای خروج از وضعیت فعلی هستیم.

رئیسی با بیان اینکه ما به دنبال آن نیستیم که مسائل قبلی را بررسی کنیم گفت: آنچه مسلم است و ما تردید نداریم کوتاهی های انجام شده است که بی توجه های باعث شده باتوجه به ظرفیت های موجود در استان شاید این فقر در هرمزگان هستیم. 

وی با اشاره به اینکه به‌هیچ عنوان فقر زیبنده هرمزگان نیست اظهار داشت: هر اقدام تبعیض آمیز قابل قبول نیست و در این دولت خود را موظف میدانیم باهرگونه تبعیض مبارزه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه