English

محمود امانی بنی:

افزایش ۷۴ درصدی پروازهای فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی بیان کرد: میزان جا به جایی مسافر نیز در این مدت ۵۸ هزار و ۲ نفر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش یافت.

افزایش ۷۴ درصدی پروازهای فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در خبری اعلام کرد: پروازهای فرودگاه مشهد در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۴ درصد افزایش یافت.

امانی بنی همچنین در ادامه این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه چهار هزار و ۲۸۴ پرواز در این فرودگاه انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: میزان جا به جایی مسافر نیز در این مدت ۵۸ هزار و ۲ نفر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش یافت.

وی همچنین یادآور شد: همچنین در آذر ماه امسال میزان مسافر نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱۵ درصد و تعداد پروازها ۹۶ درصد افزایش داشته‌ است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی متذکر شد: با توجه به شیوع ویروس اومیکرون ، پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه مشهد تشدید شده و نظارتها افزایش یافته‌ است.

امانی نبی در خاتمه افزود: فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه