English

علیرضا صداقت:

استفاده از فیلتر‌های تهویه هوا استاندارد در اماکن پرتردد ضروری است

دبیر کمیته علمی ستاد مدیریت کرونا خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر میزان استفاده از ماسک در کشور به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است که باید این میزان به بیش از ۸۵ درصد افزایش یابد.

استفاده از فیلتر‌های تهویه هوا استاندارد در اماکن پرتردد ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا صداقت دبیر کمیته علمی ستاد مدیریت کرونا خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: استفاده از فیلتر‌های تهویه هوا استاندارد در اماکنی که جمعیت زیادی در آن هستند امری ضروری است.

 صداقت در ادامه این خبر تاکید کرد: استفاده از فیلتر‌های تهویه هوا استاندارد در اماکنی که جمعیت زیادی در آن هستند امری ضروری است تا در آن فضا شش بار در دقیقه تعویض شود.

دبیر کمیته علمی ستاد مدیریت کرونا خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: تسریع و تکمیل واکسیناسیون، آشتی کردن با دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از بیماری‌های ویروسی از جمله اومیکرون است.

وی در ادامه یادآور شد و گفت: در حال حاضر میزان استفاده از ماسک در کشور به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است که باید این میزان به بیش از ۸۵ درصد افزایش یابد.

صداقت در خاتمه خاطرنشان کرد: تنها راه جلوگیری از تغییر رنگ شهر‌ها و اعمال محدودیت‌های مجدد، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که با همکاری مردم امکان پذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه