English

بازدید رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان از تحریریه نمایندگی خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌و‌گو کرد.

بازدید رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، امیرمسعود مرادی باغبادرانی به همراه مدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان با هدف افزایش تعامل رسانه ای با اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص هزینه انتقال سند خودرو گفت: هزینه انتقال سند خودرو در دفاتر ثبت اسناد رسمی بیش از 50 درصد کاهش یافته  و این قانون از 13 دی ماه اجرایی شده است.

‌ امیر مسعود مرادی باغبادرانی با بیان اینکه مطابق با قانون مالیات بر ارزش افزوده که خرداد ماه امسال مصوب شد و لازم الاجرا بود، وصول مالیات نقل و انتقال سند خودرو بر عهده دفاتر اسناد رسمی و پلیس راهنمایی و رانندگی گذاشته شده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعویض پلاک خودرو در مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی مقدم بر نقل و انتقال است قطعا پلیس موظف است مالیات را دریافت کند و در هنگام نقل و انتقال سند خودرو دریافت مالیات در دفاتر اسناد رسمی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: این مبلغ مالیات بیش از  40 درصد از هزینه انتقال یک سند را شامل می‌شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از طرفی هم مطابق با قانون مالیات بر ارزش افزوده قبلی دفاتر اسناد رسمی موظف بودند عوارض خودرو را حین تنظیم سند نیز دریافت کنند، گفت: بر اساس قانون جدید این مسئولیت دیگر بر عهده دفاتر اسناد رسمی نیست.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان تصریح کرد: در این شرایط که عوارض و مالیات خودرو دیگر در دفاتر اسناد رسمی دریافت نمی‌شود، شاهد کاهش بیش از 50  درصدی هزینه‌های نقل و انتقال سند خودرو در این دفاتر هستیم.

بازدید موج کانون سرفترداران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه