English

سازمان جهانی نام آوران ملل درراستای خدمت به آرمان‌های بشری طراحی شده است

ترویج بینش درست و اندیشه پاک در کنار نهادینه سازی ورزش و هنر از برنامه های اصلی سازمان جهانی نام آوران ملل هست.

سازمان جهانی نام آوران ملل درراستای خدمت به آرمان‌های بشری طراحی شده است

 به گزارش گلاره سهیل بیگی، خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سازمان جهانی   نام آوران ملل  در کنار  سازمان های   جهانی  خلاقیت  نوآوری  مهارت و توسعه پایدار    و فدراسیون های جهانی ورزش وهنر  و فرهنگ ملل و همینطور مراکز نوآوری سیزده  گانه از نهادهایی هستند که متناسب با  نیاز های جامعه امروز جهانی طراحی  و تاسیس  شده اند .

مرکز هوشمند ایزو کیفیت سلامت  شهروندی ، مرکز  نوآوری کودک خلاق  و خانواده و مرکز هوشمند ایزو کیفیت  سالمندی از جمله نهادهایی هستند که درسطح جهانی نمونه مشابه ندارند و برای اولین بار در جهت افزایش کیفیت سلامت شهروندان جهانی طراحی شده اند .

ایجاد بستر مناسب برای کشف و پرورش خلاقیت مردم  و حمایت از طرحهای نوآورانه افراد حقیقی و حقوقی  و همینطور گسترش مهارت های زندگی  در مسیر توسعه  همه جانبه و استقرار  صلح جهانی از اهم  برنامه های این سازمان  میباشد.  

سازمان در تلاش هست تا با جذب  صد  هزار هیات علمی در سراسر دنیا  ،به عنوان  پایگاه جامع دانش در تولید  دانش و  انجام  پژوهش های کاربردی  ،نقش آفرینی  نماید  .

سازمان با  بهره گیری از  فناوری‌های  جهانی  و  ایجاد  سامانه های هوشمند در تلاش است در مسیر  تعالی و تکامل   انسان  تسهیل گر ی نماید . مدیران  مراکز  نوآوری  وابسته تلاش می‌کنند با کشف و پرورش خلاقیت و همینطور  حمایت از   نوآوری نخبگان عرصه های مختلف، جهانی امن و توسعه یافته  بسازند  تا  کیفیت  زندگی  مردم  ارتقا  پیدا کند .

این سازمان  در  تلاش هست تا  با   نهادینه سازی ورزش و هنر و دیگر فعالیت‌های اجتماعی  ابتدا خود باوری و اعتماد  به نفس مردم ،  را افزایش دهد و با  جلب مشارکت همه نخبگان  ، به تحقق آرمانهای بشری کمک نماید .

سازمان تلاش می کند در همه شهرهای بزرگ  دنیا، یک چرخه اکوسیستمی اقتصاد ،سلامت  و ورزش و هنر  را از کودکی تا سالمندی   تاسیس نماید  تا شهروندان  بتوانند  با کسب  حس و حال  خوب  زندگی  انسانهای شاد  و  مفیدی باشند  .

بقول سقراط که می گفت:  هنرش مانند هنر مامایی است ماما خودش نمی زاید ، اما حضورش زایمان را تسهیل می کند . سقراط نیز به همین منوال وظیفه ی خود را این می دانست که دیگران را یاری دهد تا بینش درست " به دنیا آورند " زیرا درک واقعی از درون می آید . دیگری نمی تواند آن را به ما بدهد . و فقط درکی که از درون می آید می تواند به بصیرت حقیقی انجامد.

سازمان نام اوران  ملل  با  گسترش  پژوهش های کاربردی   ، در جهت  افزایش  کیفیت زندگی شهروندان پیشگام  بوده  و با تاسیس  مرکز توسعه  شهری ضمن شناسایی  مولفه های تاثیر گذار در فعالیت های فرهنگی   اجتماعی  و مزیت نسبی شهرها  ،اقدام   به تعریف  ماموریت  در سه سطح  جهانی  ملی و منطقه  ای و هویت بخشی شهرها و روستا نموده  است .

کاهش  معضلات فرهنگی اجتماعی اقتصادی  شهرها  و ریل گذاری  توسعه همه جانبه و متوازن  شهرها  از جمله  برنامه های   مرکز توسعه شهری نام آوران ملل میباشد.

البته ناگفته نماند تمام زحمات این پروژه بر عهده مدیریت توانمند هوشیار و اگاه این مجموعه دکتر ناصر عظیمی بوده است و تاکنون نیز در بسیاری از استان ها کلید این پروژه زده شده است و امیدواریم بزودی استان کرمانشاه نیز بتواند به این مجموعه ملحق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه