English

کمک ۳۶۴ میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان گفت: 364 میلیارد تومان برای ارائه خدماتی حمایتی به مددجویان کردستانی در 9 ماهه امسال هزینه شده است.

کمک 364 میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رضا طوسی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه های استان، اظهار کرد: بخش زیادی از خدمات کمیته امداد کردستان به حوزه  حمایت و سلامت مربوط است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 364 میلیارد تومان اعتبار در این حوزه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان هزینه شده است که  275 میلیارد تومان آن کمک معیشت و مستمری ماهیانه به 68 هزار خانوار زیرپوشش بوده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان افزود: 36 میلیارد تومان کمک موردی به 12 هزار نیازمند، 19 میلیارد تومان وام ضروری و 6میلیارد تومان کمک به ودیعه و اجاره مسکن مددجویان از آغاز سال تاکنون پرداخت شده است.

طوسی خاطرنشان کرد: همچنین 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای کمک به ازدواج 902 مددجو پرداخت شده است.

وی گفت: در زمینه بیمه تامین اجتماعی و روستایی  مددجویان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان اضافه کرد: ارائه 15 هزار مورد خدمات درمانی و بهداشتی به مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون تومان و همچنین کمک به یک‌هزار 300 خانواده زندانی نیازمند و  تامین 570 مورد لوازم ضروری زندگی مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان کردستانی طی امسال عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه