English

رضا احمدی:

ارائه تسهیلات به مجریان طرح زراعت چوب انجام می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باتوجه به ممنوعیت قطع درختان جنگل‌های طبیعی شمال و نیاز کارخانه‌های صنایع چوب و کاغذ کشور به چوب، طرح زراعت چوب در سطح کشور اجرا می‌شود.

ارائه تسهیلات به مجریان طرح زراعت چوب انجام می‌شود

رضا احمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ایلام مصوب شد ۴ هزار هکتار از اراضی ملی و کشاورزی استان به زراعت چوب اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: برای اجرا و تکمیل ۴ هزار هکتار زراعت چوب بالغ بر ۴ میلیون اصله نهال اُکالیپتوس نیاز است که این رقم در نهالستان‌های دهلران و مهران تولید و به صورت رایگان در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه طرح زراعت چوب طی سال جاری در ۴هزار هکتار از اراضی استان انجام می‌شود گفت: باتوجه به ممنوعیت قطع درختان جنگل‌های طبیعی شمال و نیاز کارخانه‌های صنایع چوب و کاغذ کشور به چوب، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری طرح زراعت چوب در سطح کشور را اجرا می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان این‌که به این منظور ۴ میلیون نهال سریع‌الرشد و چندمنظوره اقتصادی تولید شده و به‌صورت رایگان در اختیار مجریان طرح‌های زراعتی قرار می‌گیرد گفت: متقاضیان اجرای طرح زراعت چوب می‌توانند از تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده برای این حوزه استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه برای هر هکتار ۷ و نیم میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده گفت: این تسهیلات کم درصد و با بازپرداخت ۴ ساله در اختیار مجریان طرح‌های زراعت چوب قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه