English

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در بستک/ هرمزگان رتبه اول شناسایی سویه اومیکرون در کشور است

سرپرست فرمانداری بستک گفت: به دنبال شیوع سویه جدید ویروس کرونا اُمیکرون محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بستک اعمال شد و بنا بر اعلام وزارت بهداشت هرمزگان رتبه اول شناسایی سویه اومیکرون در کشور است.

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در بستک/ هرمزگان رتبه اول شناسایی سویه اومیکرون در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ولی بستان سرپرست فرمانداری بستک اظهار داشت: درجلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان بستک مصوب شد و شهرداری‌ها و دهیاری تا اطلاع بعدی اماکن تفریحی مانند پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی را که سبب تجمع افراد می‌شود، تعطیل کنند.
بستان افزود: همچنین از بخشداران خواسته شد در هماهنگی با امامان جمعه، مدیران آموزش و پرورش و دهیاران روستا‌های درگیر مانند بست قلات، کوخرد، زنگارد و گریند نماز‌های جماعت و جمعه به مدت دو هفته در مساجد برگزار نشود و ضمن غیرحضوری شدن مدارس در طول این دو هفته، از هرگونه مراسم و تجمعاتی مانند جشن عروسی، مجلس ختم و برگزاری جشنواره خودداری شود.
رئیس ستاد کرونای شهرستان بستک گفت: تمام مسابقات ورزشی رسمی و دوستانه شهرستان لغو و مسابقات استانی نیز بدون حضور تماشاگر برگزار شود. همچنین فعالیت همه رستوران‌ها و کبابی‌ها تا اطلاع بعدی باید به صورت بیرون بر باشد.
سرپرست فرمانداری شهرستان بستک همچنین بر لزوم تشدید نظارت‌های بازرسان بهداشتی، نیروی انتظامی، اداره صمت و اتحادیه اصناف تأکید کرد.
در این جلسه همچنین حمدان فیروزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک با اشاره به افزایش مبتلایان سویه جدید ویروس کرونا امیکرون، خواستار رعایت محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح شهرستان شد.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت هرمزگان رتبه اول شناسایی سویه اومیکرون در کشور است و تاکنون ۱۲۲ مورد مثبت سویه اومیکرون در استان شناسایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه