English

سید کمال الدین میرجعفریان:

تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است.

تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: افزایش ارزش افزوده تولیدات کشاورزی امری ضروری بوده و باید با برنامه ریزی های لازم در این راستا حرکت کرده و زمینه ماندگاری روستاییان فراهم شود.

وی اختصاص تسهیلات برای مکانیزه کردن کشاورزی در روستاها، ایجاد گلخانه و صنایع تبدیلی برای تولیدات دامی را از جمله نیازمندی های جامعه روستایی استان دانست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: توجه به ایجاد حوضچه های پرورش ماهی، اجرای طرح هایی چون سد معیشتی و تامین آب شرب روستاییان از جمله برنامه های ضروری برای تقویت اقتصاد روستاها بوده و باید با همکاری دهیاران مرتفع شود.

میرجعفریان عمده مشکلات روستاهای استان را معیشت و اقتصاد عنوان کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد زمینه احصا نیازمندی مسکن و احداث آن اقدام شود.

وی گفت: ۹۰۳ دهیار در استان اردبیل وجود دارد که نقش این نیروها را ظرفیت بزرگ میدانی برای عملیات اجرایی در توسعه روستاها دانست.

در این جلسه از تلاش های یعقوب هاشمی تقدیر و علی قیطانی به عنوان مدیر کل امور روستایی استانداری معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه