English

علی‌عباس شفیعی:

مرز بین‌المللی مهران همچنان بسته است

فرماندار مهران گفت: به منظور کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جلوگیری از ورود سویه جدید اومیکرون مرز مهران از ۴ دی ماه به روی زائران بسته است.

مرز بین‌المللی مهران همچنان بسته است

علی‌عباس شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری از شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا (اومیکرون) بر اساس مصوبه کشوری تردد از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور از ۴ دی ماه ممنوع شده است.

فرماندار مهران افزود: این مرز بین‌المللی تنها به روی تجار، سرمایه گذاران و بازرگانان، طلاب حوزه های علوم دینی، دانشجویانی که در دانشگاه های ایران مشغول تحصیل هستند، همچنین افراد دارای نوبت پذیرش در مراکز درمانی ایران، کسانیکه مهر مراجعت گذرنامه از پلیس مهاجرت را دارند و همچنین افرادیکه دارای اقامت در ایران هستند با رعایت الزامات بهداشتی باز است.

شفیعی با اشاره به کنترل های بهداشتی و غربالگری در مرز مهران گفت: در صورت مشاهده افراد مشکوک از ورود آنان به خاک ایران ممانعت و به کشور عراق عودت داده می شوند.

فرماندار مهران در پایان گفت: از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی هیچ گونه ابلاغیه و مصوبه‌ای برای بازگشایی مرز مهران ابلاغ نشده است و ممنوعیت تردد کماکان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه