English

استاندار جدید کرمانشاه:

باید عملیات قوی و راهبردی در مسیر توسعه کرمانشاه شروع شود

بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه تلاش در مسیر کاهش نرخ بیکاری را اولویت اصلی کاریش عنوان کرد و گفت: از همین لحظه می بایست یک باید عملیات قوی و راهبردی در مسیر توسعه کرمانشاه شروع شود.

باید عملیات قوی و راهبردی در مسیر توسعه کرمانشاه شروع شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در مراسم معارفه اش با حضور وزیر کشور ضمن تشکر و تقدیر از مسئولین، اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ... برای حضور در این مراسم، ابراز داشت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا در خدمت به همشهریانم گام بردارم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد استاندار سابق کرمانشاه، درس بزرگ سردار سلیمانی در خدمتگزاری، اخلاق مداری و تلاش خالصانه برای رضای خدا را امری لازم در عملکرد مسئولین و مدیران عنوان کرد و اظهار داشت: فرصت ها در مسیر خدمات رسانی برای مردم غیور کرمانشاه کم است و باید عملیات قوی در مسیر توسعه کرمانشاه برداشته شود.

امیری مقدم در ادامه با تأکید بر اینکه رئیس جمهور مردم کرمانشاه خیلی حق به گردن مردم کشور دارند و باید برایشان کار و شغل ایجاد بکنیم، خاطرنشان ساخت: بافت جوان جمعیتی استان، ۱۹ شهرکت صنعتی، زیرساخت های مناسب، وجود فرودگاه، حمل و نقل ، بزرگراه عتبات عالیات، ذخیره نفتی استان، صنعت و  و ... همگی مزایای بالایی هستند که باید استان کرمانشاه قطب سرمایه گذاری در غرب کشور بشود.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: مسیر سرمایه گذاری در کرمانشاه باز خواهد بود و باید موانع این مسیر برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه اشتغال با حرف ایجاد نمی شود، خاطرنشان ساخت: هرکسی مانعی در مسیری سرمایه گذاری ایجاد کند، جایش در بین مردم این استان نیست.

راهبرد کلی مدیریت ارشد استان جلب اعتماد عمومی مردم به عنوان بزرگترین سرمایه است و باید وحدت بین تمامی سازمانها برقرار گردد و با کنار گذاشتن حواشی، مسیر توسعه استان را عقب نیندازیم.

مدیریت ارشد استان افزود: مدیران جوان، لایق، انقلابی و پر تلاش همگی باید سهم خود را در عزت بخشیدن به کرمانشاه همت کرده و پای کار بیایند و اگر یک ریال بودجه استان به لحاظ کم کاری برگشت بخورد، به مردم و شهدا مدیون هستیم و می طلبد نمایندگان مجلس در این مسیر از وقت های باقی استفاده لازم را بکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه