English

رضا نصیری:

ظرفیت‌های بالای گناباد، برای تبدیل شدن به مرکز ترانزیت تجاری جنوب خراسان رضوی

فرماندار گناباد بیان کرد: با ایجاد این مرکز تجازی و ترانزیتی، این شهرستان به مکانی برای ذخیره و خرید و فروش عمده کالاها و محصولات تولیدی و اساسی در سطح منطقه تبدیل می شود.

ظرفیت‌های بالای گناباد، برای تبدیل شدن به مرکز ترانزیت تجاری جنوب خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا نصیری فرماندار گناباد در سخنانی اعلام کرد: گناباد با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی خود قابلیت تبدیل شدن به یک مرکز بازرگانی و ترانزیت آزاد تجاری در جنوب خراسان رضوی را دارد.

نصیری در ادامه این سخنان اضافه کرد: با ایجاد این مرکز تجازی و ترانزیتی، این شهرستان به مکانی برای ذخیره و خرید و فروش عمده کالاها و محصولات تولیدی و اساسی در سطح منطقه تبدیل می شود به طوری که علاوه بر آنکه خریدارانی از شهرهای اطراف برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند، فروشندگان کالا هم می توانند از این بستر برای عرضه عمده کالاهای خود بهره بگیرند.

فرماندار گناباد همچنین تاکید کرد: ایجاد سردخانه بزرگ برای نگهداری کالاها و محصولات کشاورزی و اساسی با گستره ظرفیت منطقه ای را از نیازهای مهم اقتصادی گناباد است و باید با برنامه ریزی موثر و حمایت از سرمایه گذاران، بستر تحقق این امر فراهم شود.

وی در ادامه افزود: در کارگروه تخصصی برای ایجاد تحول در بازار و عرضه و فروش کالاها و خدمات در گناباد باید با بهره گیری از پتانسیل های موجود، نقشه راهی برای تحول و رونق کمی و کیفی اقتصادی بازار این شهرستان با طرح نقطه نظرات کارشناسان و مسئولان ذیربط تدوین شود.

نصیری در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: سهمیه گناباد در جهت طرح نهضت ملی مسکن در چهار سال آینده سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است این مساله علاوه بر کمک به افزایش حداقل ۱۰ هزار نفری جمعیت در این بازه زمانی، به رونق اقتصادی بازار و واحدهای صنفی این شهرستان در بخش های مختلف کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه