English

حامد قربانی:

شان و منزلت شوراها قانونگذاری است و شوراها نباید در امور اجرایی دخالت کنند

فرماندار گناباد گفت: انسجام، هماهنگی و هم افزایی بین اعضای شوراهای اسلامی رمز موفقیت آنها در ارایه خدمات به مردم است و نباید خللی در این همگرایی ایجاد شود.

شان و منزلت شوراها قانونگذاری است و شوراها نباید در امور اجرایی دخالت کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حامد قربانی فرماندار گناباد عنوان کرد: از شوراهای اسلامی دوره ششم این شهرستان در خواست دارم که با خودداری از دخالت در امور اجرایی تنها به وظایف نظارتی و قانونگذاری در راستای وظایف خود اهتمام ورزند.

حامد قربانی امروز در آیین تحلیف ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق شهری گناباد خاطر نشان کرد: شان و منزلت شوراها قانونگذاری است و بر اساس قانون شوراها نباید در امور اجرایی دخالت کنند و برنامه ریزی آنها تنها باید راستای حوزه وظایف خود باشد.

فرماندار گناباد همچنین اظهار کرد: شوراهای اسلامی در کنار مسایل عمرانی وظایف متعددی در بخشهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مناطق تابعه خود دارند و باید به این بخشها هم توجه داشته باشند تا این بخشها هم در ارایه خدمات به شهروندان مغفول نماند.

وی در ادامه گفت: انسجام، هماهنگی و هم افزایی بین اعضای شوراهای اسلامی رمز موفقیت آنها در ارایه خدمات به مردم است و نباید خللی در این همگرایی ایجاد شود.

قربانی در خاتمه تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید در راستای وظایف خود با شناخت ظرفیتها و توانمندیهای مناطق خود و قانونگذاری مناسب بستر به فعلیت رساندن ظرفیتهای بالقوه در مسیر توسعه و عمران و رفع مشکلات در بخشهای مختلف را فراهم کنند.

شایان ذکر است که، در پایان این جلسه بعد از رای گیری ترکیب هیات رئیسه شوراهای اسلامی مناطق شهری گناباد مشخص شدند و بر این اساس سعید فولادی و علیرضا موحد به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس و علیرضا طیبی به عنوان منشی ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناباد انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه