English

ایوب توکلیان:

تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی حدود ۳۱۵ نفر می باشند

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: : هم اینک ۹ هزار و ۲۰۰ نفر پرستار در بیمارستانهای شهر‌های حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال خدمت‌رسانی می باشند.

تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی حدود ۳۱۵ نفر می باشند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی اعلام کرد: در شرایط کنونی، تعداد پرستاران فعال در بخش‌های کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

توکلیان در ادامه با اشاره به تعداد بیماران کرونایی بستری اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۳۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم اینک ۹ هزار و ۲۰۰ نفر پرستار در بیمارستانهای شهر‌های حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و غیرکرونایی هستند که از این تعداد ۶هزار نفر در بیمارستان‌های مشهد خدمت می‌کنند.

توکلیان در خاتمه متذکر شد: در روز‌های اخیر تمامی پرستاران به‌ویژه نیرو‌های فعال در بخش‌های کووید۱۹ با آخرین آموزش‌های به‌‎ روز در خصوص نحوه مقابله با ویروس اومیکرون و مبارزه با موج ششم بحران کرونا آشنا شده اند و همچنین تمامی آنها دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه