English

محمد پهلوان:

تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسید

مسوول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بیماران بدحال کرونایی در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان ۱۱۸ نفر است.

تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسیده است که کمترین میزان طی ۱۰ روز گذشته می‌باشد.

 پهلوان در ادامه با اشاره به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای استان اضافه کرد: بیشترین تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا طی این مدت در خراسان رضوی ۱۶۸ نفر بوده است. 

مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۴۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۲۹۳ نفر از این تعداد در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: تعداد بیماران کرونایی بدحال در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان ۱۱۸ نفر است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.

مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمان به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

پهلوان در خاتمه تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه