English

آتشپاد دوم عظیم چوپان:

جلوگیری از حریق مهیب و اطفای آن در تربت حیدریه

رییس سازمان آتش نشانی تربت حیدریه بیان کرد: عملیات اطفای حریق دوساعت به طول انجامید و حادثه حریق که در یک واحد‍ صافکاری اتفاق افتاده بود.

جلوگیری از حریق مهیب و اطفای آن در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم عظیم چوپان رییس سازمان آتش نشانی تربت حیدریه اعلام کرد: حادثه حریق که در یک واحد‍ صافکاری با دارا بودن سیلندر‌های گاز مایع و اکسیژن روی داد با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از وقوع حادثه‌ای مهیب جلوگیری شد.

آتشپاد دوم چوپان در ادامه متذکر شد: عملیات اطفای حریق دوساعت به طول انجامید و پس از آن با توجه به حجم بالای دود حاصل از حریق و سرایت دود به مغازه‌های مجاور، عملیات تهویه و خروج دود از همه واحد‌های تجاری انجام شد.

رییس سازمان آتش نشانی تربت حیدریه با اشاره به علت این حادثه افزود: پس از پایان عملیات و بررسی نخست در صحنه مشخص شد حریق بر اثر سهل انگاری مالک و رهاسازی سر مشعل روشن در مجاورت وسایل قابل اشتعال و ترک محل بوجود آمده است.

آتشپاد دوم چوپان با اشاره به توصیه های ایمنی برای کاهش اینگونه موارد خاطرنشان کرد و گفت: شهروندان از قرار دادن وسایل و مایعات قابل اشتعال در مجاورت وسایل گرمایشی و شعله زنه اجتناب کنند و هیچگاه هنگام استفاده از این لوازم محل را ترک نکنند تا چنین حوادثی روی ندهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه