English

آتشپاد سوم محسن اسدی:

اطفای حریق مهیب در یک کارگاه تولید پوشاک مشهد

مدیر منطقه پنجم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد بیان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسیده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

اطفای حریق مهیب در یک کارگاه تولید پوشاک مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم محسن اسدی مدیر منطقه پنجم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد اظهار کرد: با تلاش نفسگیر آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه آتش نشانی در مشهد، حریق مهیب در یک واحد مسکونی با کاربری تولیدی پوشاک در شهرک طالقانی مهار شد.

آتشپاد اسدی در ادامه این خبر اضافه کرد: شامگاه چهارشنبه سوم آذرماه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده شعله‌های آتش و دود از داخل یک منزل مسکونی در شهرک طالقانی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ۴ ایستگاه را به محل حادثه در خیابان ارغوان اعزام کرد.

مدیر منطقه پنجم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد همچنین متذکر شد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در یک منزل مسکونی با کاربری تولیدی پوشاک به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌ها و انبار این تولیدی و منازل مجاور بود که آتش نشانان با تخلیه ساکنان منازل مجاور و انجام عملیات اطفایی از چند جهت، حریق را مهار و از سرایت آتش به سایر واحد‌های مسکونی اطراف جلوگیری کردند.

وی در ادامه افزود: نبود سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و وجود مواد قابل اشتعال در محل، منجر به گسترش این آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه این مکان فاقد بیمه نامه آتش سوزی بوده، خسارات مالی زیادی را به مالک کارگاه تولیدی تحمیل کرد.

آتشپاد اسدی در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسیده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و پاکسازی محیط حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی لازم به مالک محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه