English

کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه های حساس / ۷ ایستگاه در وضعیت قرمزآلودگی

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز نوزدهم دی‌ماه با قرار گرفتن روی شاخص 146 برای گروه های حساس در شرایط ناسالم ثبت شده است.

کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه های حساس / 7 ایستگاه در وضعیت قرمزآلودگی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا در ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۵۱، ایستگاه جی با شاخص ۱۵۹ و انقلاب با شاخص ۱۵۳، باهنر با شاخص ۱۶۸، میرزاطاهر با شاخص ۱۶۳، ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۶۱ و احمدآباد با شاخص ۱۵۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

همچنین کیفیت هوا اکنون در ایستگاه پروین با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۴۹، رودکی با شاخص ۱۲۷، رهنان با شاخص ۱۱۷، فیض با شاخص ۱۱۹، فرشادی با شاخص ۱۳۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

در حال حاضر دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های کاوه، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۶۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ایستگاه سجزی با شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم قرار دارد.

 شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه