English

سرهنگ مهدی دانشپور:

باند کلاهبرداری در سایت دیوار سنندج به دام پلیس افتادند

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری باند کلاهبرداری در بستر سایت دیوار سنندج خبر داد و گفت: این باند 3 نفره از 26 نفر از شهروندان در سطح شهرستان سنندج کلاهبرداری کرده اند.

باند کلاهبرداری در سایت دیوار سنندج به دام پلیس افتادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان, سرهنگ مهدی دانش پور در گفت و گو با رسانه های استان کردستان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه برای خرید از سایت دیوار مراجعه و فروشنده بعد از جلب اعتماد مبلغی بابت بیعانه دریافت و پس از آن دیگر پاسخگو نبود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی، متهمان این پرونده را در شهرستان سنندج شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شداند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه پرونده این متهمان تاکنون 26 شاکی دارد, از مردم خواست خرید‌های اینترنتی خود را از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد انجام داده و از پرداخت بیعانه قبل از هرگونه خرید در فضای مجازی جداً خودداری کنند.

سرهنگ دانش پور بیان کرد: مردم در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق شماره تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه