English

همفکری شورای شهر یزد با قرارگاه تحول اجتماعی کشور برای ساماندهی مناطق حاشیه ای

در جلسه شورای شهر یزد با حضور دبیر قرارگاه تحول اجتماعی کشور پیرامون استفاده از ظرفیت این قرارگاه برای ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر یزد استفاده تبادل نظر شد.

همفکری شورای شهر یزد با قرارگاه تحول اجتماعی کشور برای ساماندهی مناطق حاشیه ای

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابراهیم نور محمدی دبیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه قرارگاه مردمی تحول اجتماعی از سال ۹۵ شکل گرفت، گفت: این قرارگاه با این نگاه که نقطه‌زنی ویژه‌ای در مناطق محروم کشور داشته باشد تشکیل شد که امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم خدمات مطلوب را به این مناطق ارائه کنیم.

نور محمدی افزود: قرارگاه مردمی تحول اجتماعی موضوعات مختلفی را پیگیری می کند و یکی از آن‌ها اعتیاد است و این موضوع در محلات شهر باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد که برای رسیدن به تحول عظیم در محلات، باید در همه حوزه‌ها تغییر ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع معضلات محلات باید از توان فعالان مردمی به منظور استفاده از تجربیات میدانی آنها و کاهش فاصله میان مردم و مسئولین استفاده شود و مردم در راستای توجه به معضلات محلات خود صاحب نظر و پیشنهاد دهنده باشند.

در این جلسه در زمینه ارتباط دو سویه و استفاده از ظرفیت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور در راستای توجه به مناطق حاشیه ای شهر بحث و تبادل نظر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه