English

در پی ورود سامانه ناپایدار جوی؛

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ناپایدار جوی، احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در این استان خبرداد.

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در پی ورود سامانه ناپایدار جوی احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی و احتمال بالا آمدن آب رودخانه های استان از امروز پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی برای روزهای آینده ۱۶ تا ۱۹ دی ماه بیانگر ناپایداری وضعیت جوی است که موجب کاهش دما بین ۲ تا پنج درجه سلسیوس در سطح هرمزگان و وزش باد نسبتً شدید شمال شرقی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت در مناطق شرقی و شمالی و همچنین بارش پراکنده باران در برخی از مناطق شرقی و شمالی استان خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: این سامانه باعث کاهش دما، وزش باد نسبت شدید شمال شرقی و بارش پراکنده در برخی مناطق شرقی و شمالی استان حاجی آباد، میناب، رودان ، بشاگرد و جاسک خواهد شد.
وی با اعلام وضعیت هشدار از کشاورزان استان خواست که با توجه به کاهش دما تمهیدات لازم در خصوص محافظت از محصولات کشاورزی با توجه به خطر سرمازدگی صورت پذیرد.
حسن زاده خاطرنشان کرد: با توجه به بارش روزهای گذشته، شهروندان هرمزگانی لزوم احتیاط در مناطق شرقی استان داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه