English

هادی شریعت‌ یار:

امحا ۳۵ تن کالای غیربهداشتی و ناسالم در مشهد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی بیان کرد: موارد امحا شده را انواع کالاهای بهداشتی، آرایشی، دخانی، نوشیدنی و دیگر انواع کالاها تشکیل می داد.

امحا ۳۵ تن کالای غیربهداشتی و ناسالم در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی شریعت‌ یار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۳۵ تن کالای غیربهداشتی و ناسالم موجود در انبار سازمان اموال تملیکی خراسان رضوی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال امروز در مشهد از بین برده شد.

شریعت‌ یار در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: موارد امحا شده را انواع کالاهای بهداشتی، آرایشی، دخانی، نوشیدنی و دیگر انواع کالاها تشکیل می داد که این کالاها از نظر بهداشتی و سلامتی کاملا مضر بودند و قابلیت استفاده نداشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: این کالاها چندین سال بود که در انبارهای سازمان اموال تملیکی ذخیره شده‌ بود و پس از دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی، دادسرای مشهد به این موضوع ورود جدی کرد.

شریعت‌ یار در خاتمه تاکید کرد: برای کالاهایی که قابلیت فروش دارند نیز تا کنون چندین مرحله مزایده برگزار شده‌ است و به سمت وسویی می رویم که دیگر کالاها در انبار اموال تملیکی نگهداری نشود و به سرعت تعیین تکلیف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه