English

ذبیح الله سلمانی:

اجرای قانونی تحقیق و تفحص توسط نمایندگان مجلس از بازار سرمایه

معاون وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: تاکید ما بر کار و تولید داخلی است و یکی از اولویت‌ها در حوزه‌های کسب و کار، تسهیل اخذ مجوز‌های آن و توجه ویژه به نقدینگی بنگاه‌های بزرگ برای ادامه حیات است.

اجرای قانونی تحقیق و تفحص توسط نمایندگان مجلس از بازار سرمایه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد و دارایی در سخنانی عنوان کرد: نظام درآمدی کشور از سمت و سوی حاصل از فروش نفت خام به سوی درآمد‌های پاک مالیاتی سوق پیدا می‌کند.

سلمانی این سخنان را در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی را بیان کرد و در ادامه افزود: تاکید ما بر کار و تولید داخلی می باشد و یکی از اولویت‌های این وزارتخانه، حوزه‌های کسب و کار، تسهیل اخذ مجوز‌های آن و توجه ویژه به نقدینگی بنگاه‌های بزرگ برای ادامه حیات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد و دارایی همچنین اظهار کرد: اجرای قانونی تحقیق و تفحص توسط نمایندگان مجلس از بازار سرمایه انجام خواهد پذیرفت و این تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود و ما به آن احترام می‌گذاریم و این کار را ضروری می‌دانیم؛ هرچند مشکلات و آسیب‌ها به سال‌های گذشته برمی گردد.

رضا خواجه نائینی مدیر کل جدید اقتصاد و دارایی خراسان رضوی نیز  در سخنانی گفت: ما به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی و ارتقای مرکز خدمات سرمایه گذاری برای صدور مجوزها، ایجاد فضای کسب و کار و رفع مشکلات پروژه‌های بزرگ هستیم.

خواجه نائینی در ادامه افزود : خراسان رضوی به لحاظ تعداد سرمایه وارده نسبت به مصوبه رتبه نخست، ولی در رقم سرمایه گذاری رتبه پنجم را دارد، ولی ارتقای این رتب در دستور کار ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه