English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان :

زیر سازی جاده های روستایی استان اصفهان نیازمند توجه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: زیر سازی جاده های روستایی باید استاندارد سازی شود و مورد توجه قرار گیرد.

زیر سازی جاده های روستایی استان اصفهان نیازمند توجه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: متاسفانه زیر سازی جاده های روستایی از استاندارد مطلوبی برخوردار نیست و جاده ها بدون در نظر گرفتن استانداردهای راهسازی احداث شده است لذا زیر سازی جاده های روستایی باید استاندارد سازی شود و مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: به برکت جمهوری اسلامی وضعیت جاده های کشور و استان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروز کمتر شهرستانی را داریم که راه دوبانده ندارند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اقتصاد کشور وابسته به حمل و نقل است گفت: در نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به موضوع بیمه رانندگان و مشکلات حوزه حمل و نقل شده است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد همچنین بر تقویت خدمات و توسعه امکانات رفاهی بین جاده‌ای استان برای افزایش ماندگاری مسافر و اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: احداث مجتمع‌ های خدمات رفاهی بین راهی نقش مهمی در اشتغال‌زایی و خدمات بهتر به مسافران دارد.

وی استقرار امکانات در نمازخانه ها و مجتمع های بین راهی استان را ضروری برشمرد و افزود:  در دین مبین اسلام بر مسئله نظافت و بهداشت تاکید شده و اقامه نماز از واجبات دین ماست و از آنجایی که مردم نیاز به استراحت و بهداشت دارند، همه باید تلاش کنند تا امکانات مورد نیاز به نحو مطلوب  در این  مجتمع ها فراهم شود.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: فاصله برخی از شهرهای استان حتی از فاصله بین دو استان در برخی از  مناطق کشور بیشتر است و ضرورت دارد برای رضایت مندی و رفاه حال مردم حداقل امکانات را در این مسیرها فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه