English

محمد ثابتی:

آزادسازی ۲۰ هکتار از زمین‌های تصرف‌شده حریم و بستر رودخانه‌های منطقه سبزوار

مدیر امور آب ناحیه سبزوار بیان کرد: امور آب ناحیه سبزوار، ۶ شهرستان را زیر پوشش دارد و عملیات آزادسازی حریم رودخانه های سه شهرستان طی ماههای گذشته آغاز شده بود.

آزادسازی ۲۰ هکتار از زمین‌های تصرف‌شده حریم و بستر رودخانه‌های منطقه سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد ثابتی مدیر امور آب ناحیه سبزوار در خبری اطلاع داد: آزادسازی ۲۰ هکتار از زمین‌های تصرف‌شده حریم و بستر رودخانه‌ها در شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد واقع در غرب استان خراسان رضوی، به منظور جلوگیری از بروز خسارات سیلاب خبر داد.

ثابتی در ادامه این خبر اضافه کرد:‌ امور آب ناحیه سبزوار، ۶ شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را زیر پوشش دارد و عملیات آزادسازی حریم رودخانه های این سه شهرستان طی ماههای گذشته آغاز شده بود.

مدیر امور آب ناحیه سبزوار همچنین اظهار کرد: کارشناسان گشت و بازرسی آب منطقه‌ای سبزوار با هدف بهره‌برداری اصولی از منابع آبی و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، ۲ هکتار از حریم رودخانه‌ها ی این ناحیه را بازگشایی کردند.

وی در ادامه متذکر شد: بیشترین تصرف در اراضی حریم رودخانه‌های شهرستان ششتمد، مناطق شمالی و بخش مرکزی سبزوار رخ داده بود که این مداخلات با هماهنگی گروه گشت و بازرسی آب منطقه‌ای و دریافت دستور قضایی آزادسازی شد.

ثابتی در خاتمه تصریح کرد: طی سال های اخیر افزون بر ۲ هزار فقره پرونده برای رفع تصرف اراضی بستر رودخانه های سبزوار تشکیل شده است و آب منطقه‌ای با هماهنگی دادگستری و نیروی انتظامی، با متخلفانی که در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اقدام به ساخت ویلا و خانه باغ می کنند به صورت جدی برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی