English

مجید رضایی:

استقبال از نورحسینی قهرمان پاورلیفتینگ آسیا در تربت حیدریه

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه بیان کرد: این ورزشکار تربتی همچنین در بخش پرس‌سینه با ثبت رکورد ۱۴۷.۵ کیلوگرم به مقام دوم آسیا دست یافت.

استقبال از نورحسینی قهرمان پاورلیفتینگ آسیا در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید رضایی رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: نورحسینی ملی‌پوش تیم پاورلیفتینگ ایران و دانشجوی کارشناسی تربیت‌بدنی بااستقبال از قهرمان پاورلیفتینگ آسیا در تربت حیدریه حضور در دسته منهای ۷۴ کیلوگرم رقابت‌های استانبول در بخش‌های اسکوات و ددلیفت به ترتیب با مهار وزنه ۲۳۰ و ۲۵۵ کیلوگرم، مقام نخست آسیا را کسب کرد.

رضایی در ادامه این خبر افزود: این ورزشکار تربتی همچنین در بخش پرس‌سینه با ثبت رکورد ۱۴۷.۵ کیلوگرم به مقام دوم آسیا دست یافت و در مجموع با کسب دو نشان طلا و یک نقره در بین ۸۷۰ ورزشکار حرفه‌ای بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ ایستاد و نشان طلای جوانان قاره کهن را بر گردن آویخت.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه همچنین در این مراسم که با حضور فرماندار تربت‌حیدریه، مسوولان محلی و جمعی از شهروندان ورزش دوست برگزار شد اظهار کرد: از مسوولان شهرستان درخواست می شود تا از قهرمانان ملی و بین المللی خود حمایت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از قهرمانان شهرستان ما مجبور هستند هزینه حضور در مسابقات ملی و بین المللی را خود پرداخت کنند و این در حالی است که آن‌ها باید تلاش خود را بر روی رشته قهرمانی و مسابقات متمرکز کنند.

شایان ذکر است که: در این مراسم علاوه بر فرمانداری شهرستان و دیگر نهادها، باشگاه‌های ورزشی و خانواده و وابستگان امیر نور حسینی با هدایای خود از این قهرمان آسیا تجلیل کردند و همچنین مهندس مروج تربتی خیر نیک اندیش و عضو هیئت امنای بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه با اهدای مبلغ ۸۰ میلیون ریال از قهرمان مدال آور آسیا قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه