English

سید حامد عاملی:

۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافت

استاندار اردبیل گفت: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از محل سفر ریاست جمهوری به استان ابلاغ و تخصیص یافت.

۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی مصوبات سفر در استانداری گفت: نوبت اول اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بصورت نقدی است در حالی که عمده منابع اعلام شده به صورت اسناد خزانه و اوراق ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید لیست پروژه‌های اولویت‌دار خود را اعلام کنند گفت: با پیگیری معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی طرح‌هایی که قابلیت افتتاح دارند و مردم از نتیجه افتتاح آن پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد باید این اعتبار تزریق شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: تخصیص این منابع برای پروژه‌های زیرساختی، اقتصادی، عمرانی و سایر موارد است که امیدواریم روند شتاب پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در استان را بهبود ببخشد.

عاملی با اشاره به اینکه مبلغ تخصیص یافته در حوزه‌های مختلف کاملا مشخص شده است گفت: متناسب با پیشرفت و توسعه طرح‌های اعلام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی این منابع در اختیار آنها قرار می گیرد تا در اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی تاثیر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید طرح‌ها توجیه افتتاح و بهره برداری داشته باشند گفت: اولویت‌بندی که در تخصیص اعتبارات و تعهدات سفر وجود دارد باید با رعایت تمام جوانب پروژه‌ها را معرفی کرده و نسبت به سرانجام رسیدن آنها تضمین داشته باشیم.

در این جلسه منابع اعلام شده به پروژه‌های کشاورزی، آب شرب عشایر، راه‌های اصلی سربند پارس آباد، به‌سازی راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار، توسعه و توزیع برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی، زیرساخت شهرک‌های صنعتی و تکمیل پروژه فاضلاب این شهرک‌ها، پروژه‌های فرهنگی از جمله تالار شهر، پروژه‌های دانشگاه‌ها، بیمارستان نجف زاده ، طرح‌های آبخیزداری، سدهای گیوی، عمارت و خداآفرین و همچنین توسعه زیرساخت‌های گردشگری اختصاص یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه