English

رضوان باقلاچی:

راه اندازی سامانه موسسات خیریه در توزیع عادلانه خدمات موثر است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: راه اندازی سامانه تخصصی موسسات خیریه و ثبت اطلاعات مددجویان و خدمات ارائه شده گامی برای کاهش موازی کاری در این حوزه است.

راه اندازی سامانه موسسات خیریه در توزیع عادلانه خدمات موثر است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضوان باقلاچی ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در جلسه تبیین طراحی و راه اندازی سامانه ملی شبکه های مردمی در قالب پنل تخصصی موسسات خیریه ، راه اندازی این سامانه را در توزیع عادلانه خدمات موثر دانست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خیرین سالهاست که به عنوان ایثارگران اجتماعی در جامعه فعالیت می کنند، توزیع عادلانه کمک های خیرین از موازی کاری و بی نظمی در توزیع خدمات بین نیازمندان جلوگیری می کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ساماندهی موسسات خیریه مورد تاکید مسوولان و بزرگان استان بوده و این سامانه در ساماندهی و کمک رسانی عادلانه به نیازمندان نقش بسزایی خواهد داشت.

باقلاچی در ادامه با اشاره به تلاش برای تامین مکان برای اسکان موسسات خیریه ادامه داد: تلاش های لازم برای تامین مکان از ساختمان های بلااستفاده دستگاه ها انجام می شود.

وی همچنین از اختصاص یک روز در هفته برای بیان مشکلات و آسیب های استان با خیرین خبر داد و گفت: در این روز با حضور خیرین و مسوولان ارشد استان راهکارهای حل مسایل و آسیب های استانی اتخاذ می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه