English

پیام آیت الله سعیدی به مناسبت یوم الله ۹دی

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با صدور پیامی یوم الله 9 دی و آغاز دهه بصیرت را گرامی داشت.

پیام آیت الله سعیدی به مناسبت یوم الله ۹دی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام آیت الله سعیدی ، بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
نهم دی ماه یادآور بصیرت شگفت انگیز امت در میثاق دشمن شکن خویش با ولایت است. روزی که حرارت آن حضور شور انگیز عاشورایی در هوای سرد دی ماه طومار یکی از بزرگترین فتنه های پس از انقلاب را درهم پیچید و دسیسه انقلاب رنگی را در کشور شهید پرور و عزیز ایران خنثی نمود. حماسه نهم و حماسه نوزدهم دی در واقع هردو از یک جنس و از یک سرمنشا بوده و ریشه در کلیدواژه بصیرت دارند. آن یکی سرمنشأ انقلاب و این یکی احیاگر نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.
حال در تقارن دهه بصیرت با ایام حزین فاطمیه حسرتی عمیق بر دلها می نشیند که ای کاش مردمی چنین با بصیرت اطراف امیرالمومنین علیه السلام بودند و اجازه پاگرفتن فتنه های آتش افروز بعد از رحلت حضرت رسول الله صلی الله علیه وآله را نمی‌دادند و بضعه الرسول در حمایت از ولایت تنها نمی‌ماند و آنگونه به شهادت نمی‌رسید! ای کاش امثال حاج قاسم سلیمانی و یارانش در آن زمان بودند و به عنوان مدافعان حرم از حریم بیت وحی دفاع می‌کردند. یا لیتنا کنا معکم.
اینک لازم است از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان تجلی‌گاه مزار مخفی حضرت زهرا سلام الله علیها ضمن بزرگداشت روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به مقام شامخ شهدا، خصوصا شهید سلیمانی عزیز و شهدای واقعه نوزده دی در شهر مقدس قم ادای احترام نموده و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند متعال تمنا کنم.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه