English

فرزاد بهشتی:

اعاده و برگشت به وضع سابق ۱۵ هکتار زمین حریم کلانشهر مشهد

معاون دادستان دادگستری مرکز خراسان رضوی بیان کرد: وضعیت تعداد ۸۸ دستگاه باغ‌ویلا و زمینهای محصور شده غیرمجاز مجاور روستای "چهچهه" واقع در حریم کلانشهر مشهد به وضع سابق خود بازگشت.

اعاده و برگشت به وضع سابق ۱۵ هکتار زمین حریم کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرزاد بهشتی معاون دادستان دادگستری مرکز خراسان رضوی اعلام کرد: ۱۵ هکتار زمین حریم شهری واقع در منطقه ۱۲ شهرداری مشهد با هدف پیشگیری از گسترش ساخت و سازهای بی‌رویه، غیراصولی و خلاف قانون در محدوده این کلانشهر به وضع سابق اعاده شد.

بهشتی در ادامه این سخنان اظهار کرد: بر این اساس وضعیت تعداد ۸۸ دستگاه باغ‌ویلا و زمینهای محصور شده غیرمجاز مجاور روستای "چهچهه" واقع در حریم کلانشهر مشهد به وضع سابق خود بازگشت.

معاون دادستان دادگستری مرکز خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: این اقدام با حمایت دادستان مرکز خراسان رضوی، دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی و حضور دستگاههای عضو کمیته صیانت از حریم مشهد در سه پهنه این کلانشهر صورت گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: دادسرا و مدیریت جهاد کشاورزی مشهد، شهرداری منطقه ۱۲ این شهر، اداره‌کل نظارت بر ساخت و سازها و همچنین کمیسیونهای ماده ۱۰۰ محوریت عملیات اعاده‌سازی این زمینها را به وضعیت سابق بر عهده داشتند.

معاون دادستان دادگستری مرکز خراسان رضوی تاکید کرد: مستند قانونی این اقدام اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمینها، بند ۱۴ ماده ۵۵  و آرای قلع صادره از کمیسیونهای ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مشهد می باشد.

بهشتی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: همه شهروندان پیش از خرید زمین و هرگونه اقدام برای ساخت و ساز در آن می‌بایست از سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری مناطق مورد نظر  در خصوص وضعیت زمین مورد معامه و یا ساخت و ساز استعلام بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه