English

بهره گیری از ظرفیت جوامع محلی در احیا منابع طبیعی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: جوامع محلی را باید پای کار بیاوریم چرا که همه در برابر منابع طبیعی و مواهب خدادادی و انفال مسئول هستیم.

بهره گیری از ظرفیت جوامع محلی در احیا منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان؛ سیدمحمد نور موسوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در جلسه نظام سلامت اداری و راهکارهای نظام اداری وصیانت از حقوق شهروندی که با حضور اعضا برگزار شد اظهار داشت: جوامع محلی را باید پای کار بیاوریم چرا که همه در برابر منابع طبیعی و مواهب خدادادی و انفال مسئول هستیم.
موسوی گفت: تمامی پروژه ها باید بیمه بشوند و اشکالات قراردادها در اسرع وقت اصلاح شود؛ طرح های مطالعاتی فقط در مناطق مورد نظر اجرایی شده به طور مثال در محدوده طرح مرتعداری کار مطالعاتی انجام شده و اجرایی شود.
وی عنوان کرد: مبارزه با فساد باید به عنوان یک مسئله مهم در راس امور باشد و گلوگاه های فساد را بازنگری کرده تا جلوی هرگونه فساد و تخلف گرفته شود. در همین خصوص باید امور قراردادها کنترل ونظارت بیشتری بر مفاد و متن قراردادهای سازمانی داشته  و امضاهای فسادآور و زمینه های فساد کنترل شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تصریح کرد: مواردی که دولت به بخش خصوصی واگذار می کند باید مدیریت کرد که دستگاه دچار آسیب نشود؛ شایسته سالاری و انتخاب افراد پاکدست و سالم به عنوان یک اصل باشد وهمه اجزا ادارات  می بایست کارآمد شوند.
وی با اشاره به ارزیابی عملکرد سازمانی و استقاده از سامانه های اداری گفت: استفاده از سامانه ها میزان فساد و اشتباه را کاهش داده و به افزایش راندمان اداری می انجامد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه