English

مدیر اندیشکده هنر و رسانه طوبی:

در اصفهان از هیچ قشری حمایت نمی شود

مدیر اندیشکده هنر و رسانه طوبی با بیان اینکه هنر باید پویایی خودش را داشته باشد، گفت: در جامعه اصفهان از هیچ قشری حمایت نمی شود.

در اصفهان از هیچ قشری حمایت نمی شود

علیرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: هنر باید پویایی داشته باشد و بتواند در جامعه اصفهان که هیچ حمایت از هیچ قشری نمی شود، فعالیت کند و نفس بکشد و این نفسی که می کشد با حمایت مسئولین باید انجام شود نه اینکه این حمایت از طرف مسئولین منقطع باشد.

وی در خصوص فعالیت های این اندیشکده بیان داشت: حوزه فعالیت ما هنر و مسائلی است که مربوط به آن می شود، حمایت از تئاتر ، موسیقی، انواع و اقسام هنرهایی که مرتبط با هنرهای سنتی ایران است .

احمدی با بیان اینکه 2 هزار نفر نیرو انسانی در اندیشکده هنر و رسانه طوبی فعالیت می کنند، افزود: ما ارتباط بین مسئولین و هنرمندان را ایجاد می کنیم تا بتوانند فعالیت داشته باشند. حتی در بحث انتشارات کتاب نیز اگر بخواهند کتابی منتشر کنند برای آنها از صفر تا صد این فعالیت را انجام می دهیم و با رسانه های مختلف ارتباط برقرار می کنیم تا بتوانند هنرشان را در جامعه و خصوصا رسانه که یک جامعه مدنی محسوب می شود انتشار پیدا کند .

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد پردیس تهران هدف خود را در این موسسه اینگونه توضیح داد و گفت: در تلاش هستیم تا یک گام به جلو برداریم و اهالی هنر نسبت به جامعه امروز که دغدغه اصلی آنها فکر معیشت است ، سرد نشوند . ما اهالی هنر را از این جهت حمایت می کنیم که هنرشان را به جامعه و کشور عرضه کنند تا بتوانند در کنار مردم و با حمایت آنها یک گام به جلو بردارند.

 وی اضافه کرد: فعالیت ما باید به شکلی پیش برود که هنرمند بتواند در جامعه عرض اندام داشته باشد و در کنار چهره های معروف قرار بگیرد و با آنها در یک مسیرقدم بردارد . این مسیر را ما ریل گذاری می کنیم تا به مسیری که می خواهند  منتهی شود .

دبیر رسانه ای نخبگان کشور توضیح داد: اندیشکده طوبی کمک می کند تا در کنار آموزش به هنرمندان موقعیت تحصیل آنها را نیز فراهم کند.

علیرضا احمدی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک 900 نفر را حمایت کردیم تا از مقطع کاردانی به کارشناسی ارتقا یابند،  در این اندیشکده نخبگان را جذب بنیاد نخبگان کشور می کنیم تا بتوانند زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان فعالیت داشته باشند .

مدیر اندیشکده طوبی گفت: ما سعی کرده ایم تا اهالی رسانه و هنر را کنار همدیگر قرار دهیم تا  با یکدیگر تعامل داشته باشند و این جامعه مدنی وجنبش اجتماعی خاص را ایجاد کنند .

در ادامه این دیدار نیز محمود حیدری با اسم هنری امید مجیک شعده باز بین المللی، فینالیست فصل اول عصر جدید، داور و کارشناس مسابقه زنده چهارباغ، نفر اول جشنواره هنرهای نمایشی ایران در سال 94 و 96 شیراز  از مشکلات فراوان هنرمندان در ایام کرونا گفت و به صراحت بیان کرد: تقریبا دوسال است که کنسرت ها و جَنگ های شادی کنسل شده و متاسفانه خیلی از هنرمندان ضربه خورده اند امیدوارم در آینده نزدیک برنامه های هنری به صورت کامل بازگشایی و حمایت از هنرمندان انجام شود تا این چند سالی که نتوانستند به روی صحنه بروند و دیده شوند از لحاظ مالی تامین گردند. 

بازدید موج اجمدی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه