English

احمد شیبانی:

اولویت دولت رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار است

فرماندار بندرلنگه گفت: رفع فقر و محرومیت زدایی از اولویت های دولت سیزدهم نیز است که باید همه دستگاهها برای این مهم پای کار بیایند.

اولویت دولت رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد شیبانی فرماندار بندرلنگه در جلسه تشکیل کمیته محرومیت زدایی  و توانمند سازی روستاها و محلات شهری کم برخوردار شهرستان بندرلنگه با اشاره به تاکیدات استاندار هرمزگان به رفع محرومیت از چهره روستاها و محلات شهری کم برخوردار محلات شهرها، اظهار داشت: رفع فقر و محرومیت زدایی از اولویت های دولت سیزدهم است که باید همه دستگاه ها برای این مهم پای کار بیایند.
وی افزود: کمیته های محرومیت زدایی و توانمند سازی روستاها و محلات شهری کم برخوردار با محوریت شهرداری ها و بخشداری ها و با همکاری ائمه جمعه و جماعات، معتمدان و شوراها برگزار شد و گزارشات جلسات همراه با کار کارشناسی، راهکارها، تمهیدات، پیش بینی اعتبارات را به فرمانداری ارسال کنند.
نماینده عالی دولت در بندرلنگه تاکید کرد: در این کمیته ها اشتغال، آسیب های اجتماعی، کمبودها و نواقص در حوزه های مختلف، ظرفیت ها وپتانسیل ها، پروژه های عمرانی، آموزش وپرورش، بهداشت و درمان، ورزش و... روستاها و شهرها مد نظر قرار گیرد.
وی در پایان یادآور شد: در کمیته های محرومیت زدایی و توانمند سازی به دنبال برنامه ریزی، خلاقیت، ایده های جدید  در جهت کارآفرینی و نشاط اجتماعی در جهت زدودن فقر از چهره محلات و شهرها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه