English

هرمزگان از امروز بارانی خواهد شد

از روز جاری با تاثیر یک موج بارشی شاهد بارش پراکنده در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی، شرقی و مناطق دریایی استان خواهیم بود.

هرمزگان از امروز بارانی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، از روز جاری با تاثیر یک موج بارشی شاهد بارش پراکنده در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی و شرقی  و مناطق دریایی استان خواهیم بود.

به تدریج دامنه ی فعالیت این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه و جمعه گسترده تر خواهد شد و در اکثر مناطق استان بارندگی پیش بینی می شود.

طی این مدت  بارندگی ها در مناطق شرقی استان و برخی نقاط دریایی قابل ملاحظه خواهد بود و آبگرفتگی معابر عمومی مورد انتظار است. 

فعالیت سامانه بارشی به تناوب تا اوایل روز سه شنبه چهاردهم دی ماه در استان هرمزگان پیش بینی می شود، شدت بارش در استان هرمزگان اوایل هفته آینده به ویژه روز یکشنبه دوازدهم دی ماه سبب سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی خواهد شد.

دریا طی روز جاری با توجه به افزایش ابرناکی و افزایش لحظه ای  سرعت باد به طور موقت  نسبتا مواج خواهد شد، طی امروز شناورهای سبک از ترددهای دریایی به ویژه در محدوده ی دریای عمان و تنگه ی هرمز خودداری نمایند.

شدت وزش باد از روز جمعه تا اوایل هفته آینده ی قابل ملاحظه خواهد بود و سبب مواج ماندن دریا و اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

از لحاظ دمایی طی این مدت با توجه به تاثیر سامانه ی بارشی در استان و کاهش نسبی دما در طول روز مورد انتظار است.

توصیه می شود، آمادگی لازم جهت مقابله با خطر سیلاب به ویژه اوایل هفته ی آینده در سطح استان صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه