English

سرعت باد در خلیج فارس به بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت می رسد

طبق تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، سرعت وزش باد در جزایر خلیج فارس به بیش از 45 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج نزدیک به 200 سانتی متر خواهد رسید.

سرعت باد در خلیج فارس به بیش از 45 کیلومتر در ساعت می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابراعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری وزش باد نسبتا شدید، شاخص ترین پدیده ی استان در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس خواهد بود و از ساعات ظهر و در طول شب، در مناطق دریایی استان، وزش باد شدید شمال غربی و جنوب غربی، سبب مواج شدن دریا و اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد.
طبق تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، سرعت باد در جزایر خلیج فارس به بیش از 45 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج نزدیک به 200 سانتی متر خواهد رسید.
توصیه می شود با توجه به نامساعد شدن شرایط ترددهای دریایی، شناورهای سبک، از هرگونه تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان صورت پذیرد و به تناوب تا روز یکشنبه، 5 دی ماه، دریا نسبتا مواج خواهد بود.
گفتنی است طی روزهای پنجشنبه تا یکشنبه با توجه به گذر  امواج ناپایدار جوی، احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود و از لحاظ دمایی نوسانات 1 تا 3 درجه ای دما مورد انتظار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه