English

دقایقی پیش؛

وزیر نیرو وارد فرودگاه سنندج شد

وزیر نیرو امروز صبح در سفری یک روزه برای بازدید از چند طرح نیمه‌تمام آبرسانی و اطلاع از روند پیشرفت پروژه‌های آبی استان کردستان وارد سنندج شد.

وزیر نیرو وارد فرودگاه سنندج شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علی اکبر محرابیان در فرودگاه سنندج مورد استقبال استاندار کردستان، نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت و هدف از سفر خود به استان را رفع موانع و مشکلات پیش روی طرح های آبرسانی عنوان کرد و گفت: طرح های آبرسانی خصوصا آب شرب باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر نیرو افزود: از جمله مهمترین طرح ها، آبرسانی به سنندج و شهرهای دیگر استان است که امروز بررسی و در انتها جمع بندی کرده و گزارش دقیقی از آن ارائه می دهیم.

بازدید ازطرح انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و سد عباس آباد بانه، بازدید از سد ژاوه، سامانه انتقال آب به سد‌های سورال و سنگ سیاه، بازدید از سد قوچم و طرح آبرسانی به شهر‌های قروه و دهگلان ازجمله برنامه‌های وی در این سفر است.

همچنین بازدید از سد سیازاخ و آبرسانی به بیجار، سد گاران مریوان، تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج و شرکت در جلسه شورای مدیران صنعت آب و برق کردستان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی