English

محمد سلطانی:

تحقق ۵۷ درصد تعهد بودجه ای شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در بخش خدمات مشترکین و درآمد فروش

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بیان کرد: اجرای صحیح آیین نامه عملیاتی شرکت و توزیع عادلانه آب، کاهش هدررفت آب و صیانت از حقوق شهروندی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است.

تحقق ۵۷ درصد تعهد بودجه ای شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در بخش خدمات مشترکین و درآمد فروش

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد سلطانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هفت هزار و ۴۵۴ انشعاب آب غیرمجاز در استان از ابتدای سال تا کنون شناسایی شده که ۲ هزار و ۷۹۹ فقره از این تعداد به مجاز تبدیل شده‌ است.

سلطانی در ادامه این خبر گفت: سه هزار و ۹۱۵ فقره از این تعداد نیز قطع و جمع‌آوری شده و ۷۳۹ فقره از انشعابات غیر مجاز برای تعیین تکلیف در دست اقدام است و در سال جاری هدف‌گذاری شده که تا ۱۲ هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی و تعیین تکلیف شود که تا کنون ۶۲ درصد از این میزان محقق شده‌ است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: نتیجه این اقدام اجرای صحیح آیین نامه عملیاتی شرکت و توزیع عادلانه آب، کاهش هدررفت آب و صیانت از حقوق شهروندی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است و درآمدهای قانونی به جهت تامین هزینه ها و افزایش خدمات رسانی به مشترکان نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به انشعابات واگذار شده اظهار کرد: همچنین ۱۹ هزار و ۳۰۳ فقره انشعاب آب از ابتدای سال جاری به متقاضیان واجد شرایط در استان خراسان رضوی واگذار شده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۳ فقره  نصب شده‌ است.

سلطانی همچنین متذکر شد: تعهد بودجه ای سال ۱۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در بخش خدمات مشترکین و درآمد فروش ۳۶هزار و ۴۹۵  فقره است که تا کنون ۵۷ درصد آن محقق شده‌ است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تاکید کرد: تلاش زیادی برای تسریع در گردش فروش و نصب انشعابات در راستای اجرای تعهد، افزایش رضایتمندی مشترکین، دسترسی آسان به آب آشامیدنی بهداشتی و جلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله نصب انشعاب های غیر مجاز به‌عمل است.

وی در ادامه یادآور شد: ۶ هزار و ۳۹۷ فقره انشعاب فاضلاب نیز در شهرهای نیشابور، سبزوار، گلبهار، تربت حیدریه، طرقبه و شاندیز و گناباد به فروش رفته‌ است که نسبت به هدف بودجه‌ای سال جاری که فروش ۱۲هزار و ۲۷۰ فقره انشعاب است ۵۲ درصد آن محقق شده‌ است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اذعان کرد: در صورت ایجاد زیر ساخت های لازم و توسعه شبکه فاضلاب تا پایان سال این معاونت موفق به اجرای کامل اهداف بودجه ای بخش خدمات مشترکین و درآمد خواهد شد.

سلطانی در خاتمه خاطرنشان کرد: این شرکت در حال حاضر به یک میلیون و ۲۶۵ هزار مشترک آب و ۲۲۲ هزارمشترک فاضلاب در شهرها و روستاهای استان خدمت رسانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه